http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 8b84fc12db2d4b1b574d8af94b8cb28d

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) В яких країнах прийнято більше стримувати прояви емоцій?

2) Яке з даних тверджень ви вважаєте правильним?

3) Встановіть відповідність:

  • Астенічні емоції
  • Стенічні емоції
  • - ті, що пригнічують людину, послаблюють її активність, демобілізують.
  • - ті, що посилюють активність, спонукають людину до діяльності.

4) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • «прилаштування зверху».
  • «прилаштування поруч».
  • «прилаштування знизу».

5) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що в підлітковому віці на формування самооцінки найбільш суттєво впливають успішність спілкування з ровесниками, наявність дружніх і романтичних стосунків:

6) Оберіть ознаки, притаманні дітям з високим рівнем розвитку емпатії:

7) Встановіть відповідності між способами контролю над стресом та їх складовими:

  • Фізичні
  • Інтелектуальні
  • Емоційні
  • Духовні
  • улюблена музика, прогулянка з домашнім улюбленцем.
  • усвідомлення свого призначення або віра в безсмертя душі.
  • здоровий відпочинок, сон.
  • планування часу, позитивне мислення.

8) Оцінка особистістю самої себе, своїх якостей, можливостей і місця серед інших людей - це:

9) Встановіть відповідність між рівнями розвитку емпатії:

  • Низький рівень
  • Середній рівень
  • Високий рівень
  • Не вміє співпереживати, емоційно відгукуватися на почуття. Не розуміє вчинків, скоєних під впливом душевних поривів
  • Не завжди здатний поділитися наболілої душевної проблемою. Розуміє емоційні метання інших людей, але вважає, що не слід виставляти свої почуття напоказ
  • Відчуває яскравий емоційний відгук на переживання. Часто не відокремлює свої емоційні проблеми від проблем інших людей, однаково співпереживає близьким і стороннім людям

10) Оберіть ознаки «Ти-повідомлень»:

11) Оберіть всі складові емоційного інтелекту:

12) Здорові стосунки – це коли люди:

13) Люди, яких ми знаємо по імені та при нагоді можемо поговорити - це:

14) Стрес – це:

15) Оберіть емоцію, яка є стимулом до навчання, джерелом розвитку кожної людини:

16) Оберіть приклади щоденних рішень:

17) Як вчитель не повинен реагувати на прояви булінґу:

18) Встановіть відповідність:

  • S (space)
  • T (take turns)
  • E (eye contact)
  • P (polite)
  • S (stay on topic)
  • вимагає залишатися в темі (не змінювати її), доки триває обговорення.
  • це ввічлива, приязна та відкрита манера спілкування, яка є надзвичайно привабливою.
  • це правило, яке вимагає говорити по черзі, адже спілкування — рівноправний процес, в якому кожен повинен мати можливість висловитися.
  • необхідність встановлення зорового контакту, який сприяє ефективній комунікації.
  • це поняття про особистий простір, в якому людина почувається комфортно при контактах з різними людьми.

19) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що шкільний булінґ - це дружні піддражнювання однолітків один над одним

20) Виразне, визначене, сильне, глибоке, тривале, усвідомлене емоційне переживання – це:

21) Оберіть правильні варіанти відмови на неприйнятну пропозицію незнайомця:

22) Оберіть інтерактивні методи, які особливо ефективні для розвитку емпатії:

23) З'єднання речей в єдине ціле - корисне і функціонуюче - це:

24) На якому рівні комунікації люди поступово, крок за кроком відкриваються, починають говорити про особисте, відверто ділитися своїми почуттями (за Дж. Пауел ):

25) Оберіть види стресу:

26) Як називають фізіологічну реакцію на стрес?

27) Пронумеруйте порядок дій батьків, які дізналися, що їх дитина стала жертвою булінґу:

  • 1)
  • 2)
  • 3)
  • 4)
  • звернутися з письмовою заявою до директора школи
  • написати заяву в поліцію
  • звернутися до класного керівника
  • дати зрозуміти дитині, що вона не винна і ви на її боці

28) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

29) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що позитивне мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин:

30) Віта завжди отримує хороші оцінки. Тому вона здивувалася, коли почула, що в цьому семестрі в неї невисока оцінка з мови. Дівчинка підійшла до вчительки і запитала, які теми їй потрібно опрацювати, щоб покращити результат. Яку самооцінку має дівчинка?

31) Встановіть відповідність:

  • Факт
  • Висновок
  • умовивід з декількох суджень шляхом встановлення логічного зв’язку між ними.
  • перевірене твердження.

32) Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікт - це:

33) Емпатія – це:

34) «Комунікація, кооперація, компроміс» - це складові формули:

35) Різні впливи, які викликають стрес, називаються:

36) Оберіть ознаки пасивної поведінки:

37) Оберіть «Я-повідомлення»:

38) Яких змін може зазнати інформація під час спілкування?

39) Позначте стилі поведінки, які найкраще обирати у більшості конфліктних ситуацій:

40) Існують такі типи мислення:

41) «Ціле більше, ніж сума окремих частин» - це стосується:

42) Оберіть наслідки шкільного булінґу для жертви:

43) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що певний рівень самооцінки є вродженою характеристикою:

44) Який вид булінґу найбільш поширений:

45) Оберіть стадію, на якій найкраще вирішувати конфлікти:

46) Оберіть вид емпатії, який базується на інтелектуальних процесах: готовність прийняти, зрозуміти точку зору свого співбесідника:

47) Оберіть ознаки фізичного булінґу:

48) Оберіть ознаки завищеної самооцінки у людини:

49) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

50) На прийняття рішень впливає:

Закінчити тест