http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 41af785838f29ab3a609d03e2ebae86f

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) «Комунікація, кооперація, компроміс» - це складові формули:

2) Віта завжди отримує хороші оцінки. Тому вона здивувалася, коли почула, що в цьому семестрі в неї невисока оцінка з мови. Дівчинка підійшла до вчительки і запитала, які теми їй потрібно опрацювати, щоб покращити результат. Яку самооцінку має дівчинка?

3) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що будь-який стрес шкідливий для здоров’я?

4) Оберіть емоцію, яка має найбільший руйнівний вплив на людину та її стосунки з іншими:

5) Активне слухання включає в себе:

6) Яку поведінку називають «золотою серединою» у спілкуванні?

7) Оберіть види стресу:

8) Оберіть всі складові емоційного інтелекту:

9) Як називають фізіологічну реакцію на стрес?

10) Оберіть компоненти, які характеризують міжособистісні стосунки:

11) Оберіть ознаки «Ти-повідомлень»:

12) Встановіть відповідність

  • Вербальна комунікація
  • Невербальна комунікація
  • обмін невербальними сигналами, які супроводжують мовні повідомлення. Зазвичай невербальні сигнали (засоби) однаково інтерпретуються в даній культурі або даному мовному співтоваристві.
  • процес двостороннього мовного обміну інформацією. Мова - це сукупність слів і систем для їх використання, загальних для людей одного і того ж мовного співтовариства.

13) Оберіть ознаки упевненої поведінки:

14) Люди, яких ми знаємо по імені та при нагоді можемо поговорити - це:

15) Встановіть відповідність

  • Фільтри
  • Психічні процеси
  • Викривлення інформації
  • втрата деталей, доповнення від себе, вкладання іншого змісту.
  • сприйняття, увага, пам’ять, емоції, мислення.
  • психологічні установки, життєвий досвід, освіта, інтереси, емоційна значимість інформації, відволікання у процесі слухання.

16) Як називаються повідомлення, з допомогою яких варто висловлювати свої почуття та відстоювати свою позицію:

17) Визначте ознаки ефективного спілкування:

18) Якою має бути реакція вчителя на прояв насильства, цькування, на скарги учнів чи їх батьків:

19) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з середнім рівнем розвитку емпатії:

20) При високому рівні розвитку емпатії людина:

21) Шкільний булінґ – це

22) Якими трьома поняттями можна описати творчість:

23) Виразне, визначене, сильне, глибоке, тривале, усвідомлене емоційне переживання – це:

24) Оберіть правильні твердження:

25) Оберіть всі види емпатії:

26) Оберіть ознаки, які характеризують справжню дружбу

27) Оберіть ознаки словесного булінґу:

28) Чи є фізіологічні прояви емоцій (серцебиття, дихання) універсальними для різних культур?

29) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що певний рівень самооцінки є вродженою характеристикою:

30) Оберіть емоції, які відносяться до астенічних:

31) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали свідком булінґу або кібербулінґу:

32) Оберіть правильні варіанти відмови, щоб при цьому зберегти стосунки:

33) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

34) Оберіть порядок стадій розвитку конфліктної ситуації:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • початок відкритого протистояння
  • виникнення конфліктної ситуації
  • завершення конфлікту
  • усвідомлення конфлікту
  • ескалація конфлікту

35) Відповідаючи конфліктогеном на кофліктоген, люди:

36) Стресори – це:

37) Оберіть способи, якими самостійно можна розвинути емпатію в собі:

38) Здорові стосунки – це коли люди:

39) Коли предмет конфлікту є набагато важливішим для іншої сторони, ніж для вас, варто обрати такий спосіб розв’язання конфліктів, як:

40) Самооцінка – це:

41) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що в підлітковому віці на формування самооцінки найбільш суттєво впливають успішність спілкування з ровесниками, наявність дружніх і романтичних стосунків:

42) Оберіть способи контролю над стресом:

43) Якщо молодший учень став жертвою булінґу, він повинен:

44) На прийняття рішень впливає:

45) «Ціле більше, ніж сума окремих частин» - це стосується:

46) Які є види булінґу:

47) Оберіть те, що може зробити вчитель, щоб поліпшити самооцінку учнів:

48) Існують такі типи мислення:

49) Людина, яка невпевнена у собі, сором'язлива, нерішуча, надмірно обережна, занадто вимоглива до себе, легко піддається впливу інших людей самооцінка є:

50) Рішення, на яку роботу влаштуватися відноситься до:

Закінчити тест