http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 05b3d2fb94195edc8245631468c878b5

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) Як можна охарактеризувати латеральне мислення:

2) Позначте приклади складних рішень:

3) Помірне емоційне напруження, яке мобілізує всі сили організму і не призводить до зниження рівня психологічної рівноваги - це:

4) Як називаються повідомлення, з допомогою яких варто висловлювати свої почуття та відстоювати свою позицію:

5) Пронумеруйте порядок дій батьків, які дізналися, що їх дитина стала жертвою булінґу:

  • 1)
  • 2)
  • 3)
  • 4)
  • звернутися з письмовою заявою до директора школи
  • дати зрозуміти дитині, що вона не винна і ви на її боці
  • звернутися до класного керівника
  • написати заяву в поліцію

6) Визначте ознаки ефективного спілкування:

7) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з середнім рівнем розвитку емпатії:

8) Оберіть ознаки фізичного булінґу:

9) Який рівень комунікації відповідає початку взаємостосунків (за Дж. Пауел ):

10) Встановіть відповідність:

  • Факт
  • Висновок
  • перевірене твердження.
  • умовивід з декількох суджень шляхом встановлення логічного зв’язку між ними.

11) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що шкільний булінґ - це дружні піддражнювання однолітків один над одним

12) Оберіть правильні твердження:

13) Різні впливи, які викликають стрес, називаються:

14) Оберіть емоції, які відносяться до астенічних:

15) Оберіть ознаки агресивної поведінки:

16) Як називають фізіологічну реакцію на стрес?

17) Систематичне приниження почуття гідності потерпілого шляхом ігнорування, ізоляції, уникання, виключення - це:

18) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що будь-який стрес шкідливий для здоров’я?

19) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

20) Оберіть ознаки завищеної самооцінки у людини:

21) Оберіть наслідки шкільного булінґу для жертви:

22) Стан, в якому людина має суперечливі і взаємовиключні мотиви, цінності та цілі, з якими вона на даний момент не може впоратися - це:

23) Оберіть емоцію, яка має найбільший руйнівний вплив на людину та її стосунки з іншими:

24) Оберіть усі важливі функції комунікації:

25) Люди, з якими встановлюються найбільш довірливі стосунки - це:

26) Чи є фізіологічні прояви емоцій (серцебиття, дихання) універсальними для різних культур?

27) Оберіть ознаки «Я-повідомлень»:

28) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що позитивне мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин:

29) Коли даєш відсіч зловмисникам, можна обрати такий спосіб розв’язання конфліктів, як:

30) Парамова – це елемент:

31) «Ціле більше, ніж сума окремих частин» - це стосується:

32) Люди з високим рівнем розвитку емоційного інтелекту:

33) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що певний рівень самооцінки є вродженою характеристикою:

34) Сергійко записався до басейну, і тренер вважає його талановитим. Хлопець займається плаванням не так давно, та вже виграв змагання. Він думає, що тренер помиляється щодо його здібностей, а свою перемогу вважає випадковою. Яку самооцінку має хлопчик?

35) Самооцінка – це:

36) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що приятельські стосунки - це стосунки між однолітками, які мають спільні інтереси і захоплення, але не обов'язково глибокі емоційні зв'язки:

37) Оберіть стадію, на якій найкраще вирішувати конфлікти:

38) Встановіть відповідності між віком і факторами найбільшого впливу на формування самооцінки людини:

  • В дошкільному віці
  • В молодшому шкільному віці
  • В підлітковому віці
  • В дорослому віці
  • успішність шкільного навчання і ставлення педагогів до дитини.
  • співвідношення власних досягнень людини з її очікуваннями.
  • успішність спілкування з однолітками.
  • емоційна реакція значущих дорослих (батьків, бабусь, дідусів): ступінь їх любові і прийняття, увага до дитини.

39) Виразне, визначене, сильне, глибоке, тривале, усвідомлене емоційне переживання – це:

40) Встановіть відповідності між способами контролю над стресом та їх складовими:

  • Фізичні
  • Інтелектуальні
  • Емоційні
  • Духовні
  • усвідомлення свого призначення або віра в безсмертя душі.
  • улюблена музика, прогулянка з домашнім улюбленцем.
  • здоровий відпочинок, сон.
  • планування часу, позитивне мислення.

41) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін,слухати і говорити, просити про допомогу, відмовлятися в разі потреби.
  • тиснути, нападати на опонента, дбати тільки про себе, поводитися зверхньо.
  • не висловлювати свою думку, постійно поступатися.

42) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

43) Оберіть формулу здорових стосунків:

44) Встановіть відповідність між рівнями розвитку емпатії:

  • Низький рівень
  • Середній рівень
  • Високий рівень
  • Відчуває яскравий емоційний відгук на переживання. Часто не відокремлює свої емоційні проблеми від проблем інших людей, однаково співпереживає близьким і стороннім людям
  • Не завжди здатний поділитися наболілої душевної проблемою. Розуміє емоційні метання інших людей, але вважає, що не слід виставляти свої почуття напоказ
  • Не вміє співпереживати, емоційно відгукуватися на почуття. Не розуміє вчинків, скоєних під впливом душевних поривів

45) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

46) Формула «Чутливість, синергія, інтуїція» найкраще описує поняття:

47) Одне з ефективних правил прийняття рішень називається:

48) Оберіть чинники впливу на розвиток емпатії:

49) Оберіть вид емпатії, який базується на інтелектуальних процесах: готовність прийняти, зрозуміти точку зору свого співбесідника:

50) Як вчитель має реагувати на прояви булінґу:

Закінчити тест