http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 d04332c9c574bd73b9737aadb8b34f30

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) Оберіть причини стресу у підлітків:

2) Оберіть приклади щоденних рішень:

3) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що будь-який стрес шкідливий для здоров’я?

4) Пронумеруйте рівні комунікації, на яких люди спілкуються залежно від якості їхніх стосунків (за Дж. Пауел ):

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Довіра
  • Думки
  • Почуття
  • Фрази
  • Факти

5) Оберіть стратегії, за допомогою яких можна генерувати рішення:

6) Оберіть всі види емпатії:

7) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:

8) Встановіть відповідність:

  • S (space)
  • T (take turns)
  • E (eye contact)
  • P (polite)
  • S (stay on topic)
  • це ввічлива, приязна та відкрита манера спілкування, яка є надзвичайно привабливою.
  • вимагає залишатися в темі (не змінювати її), доки триває обговорення.
  • це поняття про особистий простір, в якому людина почувається комфортно при контактах з різними людьми.
  • це правило, яке вимагає говорити по черзі, адже спілкування — рівноправний процес, в якому кожен повинен мати можливість висловитися.
  • необхідність встановлення зорового контакту, який сприяє ефективній комунікації.

9) В яких країнах прийнято більше стримувати прояви емоцій?

10) Активне слухання включає в себе:

11) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з недостатнім рівнем розвитку емпатії:

12) Парамова – це елемент:

13) Оберіть емоцію, яка має найбільший руйнівний вплив на людину та її стосунки з іншими:

14) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

15) З'єднання речей в єдине ціле - корисне і функціонуюче - це:

16) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що шкільний булінґ - це дружні піддражнювання однолітків один над одним

17) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що певний рівень самооцінки є вродженою характеристикою:

18) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що в підлітковому віці на формування самооцінки найбільш суттєво впливають успішність спілкування з ровесниками, наявність дружніх і романтичних стосунків:

19) Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікт - це:

20) При середньому рівні розвитку емпатії людина:

21) Визначте ознаки ефективного спілкування:

22) Як вчитель не повинен реагувати на прояви булінґу:

23) Стан, в якому людина має суперечливі і взаємовиключні мотиви, цінності та цілі, з якими вона на даний момент не може впоратися - це:

24) Позначте стилі поведінки, які найкраще обирати у більшості конфліктних ситуацій:

25) Оберіть приклади маніпуляцій:

26) Знайдіть відповідність між потребами людини (за А. Маслоу) і прикладами стресорів:

  • Самореалізація
  • Повага, самоповага
  • Безпека, захист
  • страх втратити роботу, провалитися на іспиті, страх смерті, побоювання несприятливих змін в особистому житті.
  • несправедливе ставлення до людини або її близьких, крах кар'єри, неможливість реалізувати свої амбіції.
  • неможливість реалізувати своє покликання, займатися улюбленою справою.

27) Оберіть всі складові формули здорових стосунків:

28) Як можна охарактеризувати латеральне мислення:

29) Позначте те, чого варто уникати при спілкуванні:

30) Оберіть наслідки шкільного булінґу для жертви:

31) Оберіть інтерактивні методи, які особливо ефективні для розвитку емпатії:

32) Оберіть ознаки агресивної поведінки:

33) Встановіть відповідності між способами контролю над стресом та їх складовими:

  • Фізичні
  • Інтелектуальні
  • Емоційні
  • Духовні
  • улюблена музика, прогулянка з домашнім улюбленцем.
  • планування часу, позитивне мислення.
  • усвідомлення свого призначення або віра в безсмертя душі.
  • здоровий відпочинок, сон.

34) Настрій – це:

35) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:

36) Оберіть ознаки кібербулінґу:

37) Сильне емоційне напруження, яке заважає діяти, або триває занадто довго, виснажуючи організм - це:

38) Сергійко записався до басейну, і тренер вважає його талановитим. Хлопець займається плаванням не так давно, та вже виграв змагання. Він думає, що тренер помиляється щодо його здібностей, а свою перемогу вважає випадковою. Яку самооцінку має хлопчик?

39) Найбільш небезпечним видом стресу для здоров'я є:

40) Встановіть відповідність:

  • Когнітивний компонент стосунків
  • Емоційний компонент стосунків
  • Поведінковий компонент стосунків
  • - це переживання, які ми відчуваємо при спілкуванні з тими чи іншими людьми.
  • - це міміка, жестикуляція, пантоміміка, мова і дії, які виражають ставлення людини до інших людей або групи в цілому.
  • це такі особливості міжособистісних стосунків, як різні форми пізнання - уява, сприйняття, відчуття, пам'ять, мислення.

41) Яку поведінку називають «золотою серединою» у спілкуванні?

42) Оберіть ознаки заниженої самооцінки у людини:

43) Оберіть усі важливі функції комунікації:

44) Самооцінка – це:

45) Люди з високим рівнем розвитку емоційного інтелекту:

46) Оберіть ознаки, які характеризують справжню дружбу

47) Оберіть три категорії стосунків:

48) Оберіть емоції, які відносяться до астенічних:

49) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що для формування адекватної самооцінки учнів учитель повинен демонструвати однакові вимоги і однакове ставлення до всіх:

50) Оберіть порядок стадій розвитку конфліктної ситуації:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ескалація конфлікту
  • усвідомлення конфлікту
  • початок відкритого протистояння
  • виникнення конфліктної ситуації
  • завершення конфлікту
Закінчити тест