http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 5af1f92afa67542f4e8f3bb88f93ab58

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) Оберіть емоцію, яка є стимулом до навчання, джерелом розвитку кожної людини:

2) Яку поведінку називають «золотою серединою» у спілкуванні?

3) Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікт - це:

4) Віта завжди отримує хороші оцінки. Тому вона здивувалася, коли почула, що в цьому семестрі в неї невисока оцінка з мови. Дівчинка підійшла до вчительки і запитала, які теми їй потрібно опрацювати, щоб покращити результат. Яку самооцінку має дівчинка?

5) Знайдіть відповідність між потребами людини (за А. Маслоу) і прикладами стресорів:

  • Самореалізація
  • Повага, самоповага
  • Безпека, захист
  • неможливість реалізувати своє покликання, займатися улюбленою справою.
  • страх втратити роботу, провалитися на іспиті, страх смерті, побоювання несприятливих змін в особистому житті.
  • несправедливе ставлення до людини або її близьких, крах кар'єри, неможливість реалізувати свої амбіції.

6) Закон синергії говорить:

7) Оберіть стадію, на якій найкраще вирішувати конфлікти:

8) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

9) «Комунікація, кооперація, компроміс» - це складові формули:

10) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що в підлітковому віці на формування самооцінки найбільш суттєво впливають успішність спілкування з ровесниками, наявність дружніх і романтичних стосунків:

11) Якою має бути реакція вчителя на прояв насильства, цькування, на скарги учнів чи їх батьків:

12) Люди з високим рівнем розвитку емоційного інтелекту:

13) Оцінка особистістю самої себе, своїх якостей, можливостей і місця серед інших людей - це:

14) Оберіть види стресу:

15) Людина, яка невпевнена у собі, сором'язлива, нерішуча, надмірно обережна, занадто вимоглива до себе, легко піддається впливу інших людей самооцінка є:

16) Встановіть відповідність:

  • Факт
  • Висновок
  • перевірене твердження.
  • умовивід з декількох суджень шляхом встановлення логічного зв’язку між ними.

17) Який з компонентів міжособистісного спілкування характеризує міміку, жестикуляцію, мову і дії, які виражають ставлення людини до інших людей або групи?

18) Позначте невербальні ознаки активного слухання:

19) Існують такі типи мислення:

20) Реакція організму на будь-які зміни внутрішнього або зовнішнього середовища - це:

21) Шкільний булінґ – це

22) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

23) Оберіть ознаки «Ти-повідомлень»:

24) Який вид булінґу найбільш поширений:

25) Як називаються повідомлення, з допомогою яких варто висловлювати свої почуття та відстоювати свою позицію:

26) Встановіть відповідність:

  • S (space)
  • T (take turns)
  • E (eye contact)
  • P (polite)
  • S (stay on topic)
  • необхідність встановлення зорового контакту, який сприяє ефективній комунікації.
  • це правило, яке вимагає говорити по черзі, адже спілкування — рівноправний процес, в якому кожен повинен мати можливість висловитися.
  • вимагає залишатися в темі (не змінювати її), доки триває обговорення.
  • це поняття про особистий простір, в якому людина почувається комфортно при контактах з різними людьми.
  • це ввічлива, приязна та відкрита манера спілкування, яка є надзвичайно привабливою.

27) Оберіть наслідки шкільного булінґу для жертви:

28) Оберіть ознаки фізичного булінґу:

29) При середньому рівні розвитку емпатії людина:

30) На якому рівні комунікації люди поступово, крок за кроком відкриваються, починають говорити про особисте, відверто ділитися своїми почуттями (за Дж. Пауел ):

31) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали свідком булінґу або кібербулінґу:

32) Оберіть способи контролю над стресом:

33) Оберіть ознаки, які характеризують справжню дружбу

34) Парамова – це елемент:

35) Люди, з якими встановлюються найбільш довірливі стосунки - це:

36) Якими трьома поняттями можна описати творчість:

37) Встановіть відповідність:

  • Внутрішньособистісний конфлікт
  • Міжособистісний конфлікт
  • Конфлікт між особистістю і групою
  • Міжгруповий конфлікт
  • виникає, якщо особа займає позицію, що відрізняється від позицій групи.
  • - це зіткнення людей з різними поглядами, цілями і характерами, темпераментами, яким складно знаходити спільну мову одне з одним.
  • виникає через суперечності різних соціальних груп.
  • - це стан, в якому людина має суперечливі і взаємовиключні мотиви, цінності та цілі, з якими вона на даний момент не може впоратися.

38) Чи є фізіологічні прояви емоцій (серцебиття, дихання) універсальними для різних культур?

39) Емоційне переживання, що характеризується різко вираженою інтенсивністю та відносною короткочасністю – це:

40) Одне з ефективних правил прийняття рішень називається:

41) Оберіть способи, якими самостійно можна розвинути емпатію в собі:

42) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

43) Встановіть відповідність

  • Фільтри
  • Психічні процеси
  • Викривлення інформації
  • втрата деталей, доповнення від себе, вкладання іншого змісту.
  • сприйняття, увага, пам’ять, емоції, мислення.
  • психологічні установки, життєвий досвід, освіта, інтереси, емоційна значимість інформації, відволікання у процесі слухання.

44) Стресори – це:

45) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з недостатнім рівнем розвитку емпатії:

46) Оберіть усі ознаки стресового перевантаження:

47) Оберіть ознаки агресивної поведінки:

48) Позначте стилі поведінки, які найкраще обирати у більшості конфліктних ситуацій:

49) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

50) Оберіть правильні варіанти відмови на неприйнятну пропозицію незнайомця:

Закінчити тест