http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 77f7f84939108eaf4f439ae3fb813abf

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) Оберіть види стресу:

2) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що позитивне мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин:

3) Позначте стилі поведінки, які найкраще обирати у більшості конфліктних ситуацій:

4) Оберіть компоненти, які характеризують міжособистісні стосунки:

5) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що в підлітковому віці на формування самооцінки найбільш суттєво впливають успішність спілкування з ровесниками, наявність дружніх і романтичних стосунків:

6) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що приятельські стосунки - це стосунки між однолітками, які мають спільні інтереси і захоплення, але не обов'язково глибокі емоційні зв'язки:

7) Оберіть ознаки упевненої поведінки:

8) Людина, яка невпевнена у собі, сором'язлива, нерішуча, надмірно обережна, занадто вимоглива до себе, легко піддається впливу інших людей самооцінка є:

9) Сергійко записався до басейну, і тренер вважає його талановитим. Хлопець займається плаванням не так давно, та вже виграв змагання. Він думає, що тренер помиляється щодо його здібностей, а свою перемогу вважає випадковою. Яку самооцінку має хлопчик?

10) Оберіть всі складові формули здорових стосунків:

11) Парамова – це елемент:

12) Зіткнення людей з різними поглядами, цілями і характерами, яким складно знаходити спільну мову одне з одним - це:

13) Шкільний булінґ – це

14) Встановіть відповідність між рівнями розвитку емпатії:

  • Низький рівень
  • Середній рівень
  • Високий рівень
  • Не завжди здатний поділитися наболілої душевної проблемою. Розуміє емоційні метання інших людей, але вважає, що не слід виставляти свої почуття напоказ
  • Не вміє співпереживати, емоційно відгукуватися на почуття. Не розуміє вчинків, скоєних під впливом душевних поривів
  • Відчуває яскравий емоційний відгук на переживання. Часто не відокремлює свої емоційні проблеми від проблем інших людей, однаково співпереживає близьким і стороннім людям

15) Оберіть чинники впливу на розвиток емпатії:

16) Оберіть наслідки шкільного булінґу для жертви:

17) Якими трьома поняттями можна описати творчість:

18) Оберіть ознаки «Я-повідомлень»:

19) Яку поведінку називають «золотою серединою» у спілкуванні?

20) Як вчитель має реагувати на прояви булінґу:

21) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

22) Оберіть стадію, на якій найкраще вирішувати конфлікти:

23) Оберіть емоції, які відносяться до стенічних:

24) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що для формування адекватної самооцінки учнів учитель повинен демонструвати однакові вимоги і однакове ставлення до всіх:

25) Систематичне приниження почуття гідності потерпілого шляхом ігнорування, ізоляції, уникання, виключення - це:

26) Визначте ознаки ефективного спілкування:

27) Відповідаючи конфліктогеном на кофліктоген, люди:

28) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з середнім рівнем розвитку емпатії:

29) Оберіть ознаки фізичного булінґу:

30) Уміння сказати «НІ» варто використати в ситуаціях, коли:

31) Оберіть абревіатуру формули ефективного спілкування:

32) Оберіть «Я-повідомлення»:

33) На якому рівні комунікації люди поступово, крок за кроком відкриваються, починають говорити про особисте, відверто ділитися своїми почуттями (за Дж. Пауел ):

34) Оберіть правильні твердження:

35) Оберіть емоцію, яка виникає коли діємо всупереч тому, що вважаємо правильним, справедливим, або коли наші вчинки мають негативні наслідки:

36) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:

37) Чи є фізіологічні прояви емоцій (серцебиття, дихання) універсальними для різних культур?

38) Оберіть всі види емпатії:

39) Емоційне переживання, що характеризується різко вираженою інтенсивністю та відносною короткочасністю – це:

40) Оберіть причини стресу у підлітків:

41) Як можна охарактеризувати латеральне мислення:

42) Позначте приклади складних рішень:

43) Встановіть відповідність між ознаками емоційного вигорання:

  • Фізичні
  • Емоційні
  • Інтелектуальні
  • нав'язливі думки, негативне (песимістичне мислення), проблеми з концентрацією уваги, вираженням думок, зниження працездатності.
  • дратівливість, посилені або ослаблені реакції, безпорадність, депресія.
  • втрата енергії, хронічна втома, часті і тривалі простудні захворювання, головні болі, проблеми зі сном, порушення травлення, різка втрата або збільшення ваги, «повернення» до минулих захворювань.

44) Оберіть приклади маніпуляцій:

45) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що будь-який стрес шкідливий для здоров’я?

46) «Ціле більше, ніж сума окремих частин» - це стосується:

47) Як називають фізіологічну реакцію на стрес?

48) Активне слухання включає в себе:

49) Яких змін може зазнати інформація під час спілкування?

50) Оберіть три категорії стосунків:

Закінчити тест