http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 3aa4f81b3c5dc9f2869e456e3dfadfa9

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички
  • Внутрішньоперсональні життєві навички
  • навички, які сприяють психологічному благополуччю.
  • навички, які сприяють соціальному благополуччю.

2) Оберіть вправи, які проводять в основній частині тренінгового заняття:

3) Встановіть відповідність:

  • Рольова гра
  • Мозковий штурм
  • Аналіз історій і ситуацій
  • - метод опитування, за якого приймаються будь-які відповіді учасників щодо обговорюваної теми.
  • - детальний розбір реальної або вигаданої історії, в якій описано, що сталося в житті конкретної людини, групи людей, родини, школи чи громади.
  • - неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації.

4) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

5) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

6) Оберіть навчальні зони тренінгового кабінету:

7) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.

8) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

9) Оберіть складові навичок ефективного спілкування

10) Який метод дозволяє учасникам активно висувати свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні чи нелогічні?

11) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання.
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок.

12) Які з наведених навичок відносяться до внутрішньоперсональних?

13) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

14) Навчання на основі розвитку життєвих навичок це…

  • Більше…
  • Менше…
  • орієнтації на знання, пасивності учнів, читання підручників
  • інтерактивних методик, кооперації та демократичності, урахування потреб і вікових особливостей учнів

15) Що відноситься до життєвих навичок?

16) Вхідне опитування проводиться з метою:

17) Зворотній зв’язок після інтерактивних вправ надається:

18) На тренінговому занятті перевага надається діяльності:

19) Впровадження життєвих навичок через всі предмети визнано:

20) Яке розташування учнів найменше підходить для проведення інтерактивних занять:

21) Правила тренінгу:

22) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

23) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

24) Пронумеруй методи згідно з «Пірамідою навчання», починаючи з найменш ефективного:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • навчання інших
  • зорове і слухове сприйняття
  • групова дискусія
  • демонстрація
  • читання
  • практичні вправи
  • лекція
Закінчити тест