http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 5bc7d07e788d39aa1d04e3b23ba14592

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) Зворотній зв’язок проводиться:

2) Оберіть вправи, які проводять в основній частині тренінгового заняття:

3) Встановіть відповідність

  • Соціальні (міжперсональні) навички
  • Інтелектуальні навички
  • Емоційно-вольові навички
  • самоусвідомлення і самооцінки; аналізу проблем і прийняття рішень; критичного і творчого рішення.
  • мотивації успіху; гартування волі; керування стресами.
  • розв’язання конфліктів; розвитку дружніх стосунків; ефективного спілкування.

4) Встановіть відповідність:

  • Знання
  • Ставлення
  • Навички
  • спроможність самоорганізувати своє життя у здоровий і продуктивний спосіб.
  • психологічні установки, які визначають те, що подобається чи не подобається, що є вартим чи не вартим уваги.
  • інформація, необхідна для розуміння впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на здоров’я, поведінку і спосіб життя.

5) Впровадження життєвих навичок через всі предмети визнано:

6) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання.
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок.

7) Оберіть те, що потрібно мати на кожному інтерактивному занятті:

8) Який метод дає змогу максимально підвищити активність і внесок кожного учасника?

9) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

10) Оберіть правильні твердження:

11) Учитель на тренінгу відіграє роль:

12) Які з наведених навичок належать до життєвих?

13) Яке розташування учнів найкраще підходить для проведення інтерактивних занять:

14) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

15) Який метод дозволяє учасникам активно висувати свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні чи нелогічні?

16) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.

17) Міжперсональні навички - це:

18) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:

19) Оберіть переваги розташування учасників колом на інтерактивних заняттях:

20) Оберіть умови успішного впровадження ООЖН

21) Основні правила поведінки на тренінгу розробляються:

22) Вхідне опитування проводиться з метою:

23) Оберіть складові навичок співпереживання:

24) Згідно з «Пірамідою навчання», найефективнішим є наступний метод:

Закінчити тест