http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 4ecb405fc2c2c2064eba7013416acc59

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

2) При якій умові програми розвитку життєвих навичок матимуть найбільшу ефективність?

3) Які з наведених навичок відносяться до міжперсональних?

4) Основні правила поведінки на тренінгу розробляються:

5) Які з наведених навичок належать до життєвих?

6) Оберіть вправи, які проводять у заключній частині тренінгового заняття:

7) Згідно з «Пірамідою навчання», найменш ефективним для навчання є наступний метод:

8) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.

9) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички
  • Внутрішньоперсональні життєві навички
  • навички, які сприяють психологічному благополуччю.
  • навички, які сприяють соціальному благополуччю.

10) Життєві навички - це поєднання:

11) Оберіть складові навичок співпереживання:

12) Допоміжними вправами тренінгового заняття є:

13) Кожна інтерактивна вправа на тренінгу має завершуватися:

14) Вхідне опитування проводиться з метою:

15) Встановіть відповідність:

  • Рольова гра
  • Мозковий штурм
  • Аналіз історій і ситуацій
  • - метод опитування, за якого приймаються будь-які відповіді учасників щодо обговорюваної теми.
  • - детальний розбір реальної або вигаданої історії, в якій описано, що сталося в житті конкретної людини, групи людей, родини, школи чи громади.
  • - неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації.

16) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

17) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

18) Для роботи в групах у класі мають бути:

19) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

20) Який метод дозволяє учасникам активно висувати свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні чи нелогічні?

21) Який метод дає змогу за короткий час зібрати максимальну кількість різних думок?

22) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

23) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

24) Оберіть умови успішного впровадження ООЖН

Закінчити тест