http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 0180c77b37c6c2e1857d23808dfd631c

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) Оберіть те, що потрібно мати на кожному інтерактивному занятті:

2) Зворотній зв’язок після інтерактивних вправ надається:

3) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

4) Пронумеруй методи згідно з «Пірамідою навчання», починаючи з найменш ефективного:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • читання
  • навчання інших
  • практичні вправи
  • групова дискусія
  • лекція
  • зорове і слухове сприйняття
  • демонстрація

5) На емоційно-вольові та інтелектуальні поділяють життєві навички:

6) В якій частині тренінгового заняття проводяться мозкові штурми, інтерактивні презентації, виконання проектів, відпрацювання навичок:

7) Оберіть умови успішного впровадження ООЖН

8) Життєві навички - це поєднання:

9) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання.
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок.

10) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

11) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

12) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

13) Оберіть складові навичок ефективного спілкування

14) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

15) Основні правила поведінки на тренінгу розробляються:

16) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:

17) Які з наведених навичок відносяться до внутрішньоперсональних?

18) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.

19) Які з наведених навичок належать до життєвих?

20) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

21) Яке розташування учнів найменше підходить для проведення інтерактивних занять:

22) Оберіть переваги розташування учасників колом на інтерактивних заняттях:

23) Результати вхідного та вихідного опитувань обробляються:

24) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

Закінчити тест