http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 120d25c1a45f3f3a96d5857f084badd5

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) Оберіть умови успішного впровадження ООЖН

2) Встановіть відповідність:

  • Знання
  • Ставлення
  • Навички
  • психологічні установки, які визначають те, що подобається чи не подобається, що є вартим чи не вартим уваги.
  • спроможність самоорганізувати своє життя у здоровий і продуктивний спосіб.
  • інформація, необхідна для розуміння впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на здоров’я, поведінку і спосіб життя.

3) Встановіть відповідність:

  • Рольова гра
  • Мозковий штурм
  • Аналіз історій і ситуацій
  • - метод опитування, за якого приймаються будь-які відповіді учасників щодо обговорюваної теми.
  • - неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації.
  • - детальний розбір реальної або вигаданої історії, в якій описано, що сталося в житті конкретної людини, групи людей, родини, школи чи громади.

4) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

5) При якій умові програми розвитку життєвих навичок матимуть найбільшу ефективність?

6) Вхідне опитування проводиться з метою:

7) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

8) На емоційно-вольові та інтелектуальні поділяють життєві навички:

9) Які з наведених навичок належать до життєвих?

10) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

11) Для роботи в групах у класі мають бути:

12) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

13) На тренінговому занятті перевага надається діяльності:

14) Допоміжними вправами тренінгового заняття є:

15) Які з наведених навичок відносяться до внутрішньоперсональних?

16) Зворотній зв’язок проводиться:

17) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:

18) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.

19) Оберіть складові навичок співпереживання:

20) Оберіть навчальні зони тренінгового кабінету:

21) Оберіть вправи, які проводять у заключній частині тренінгового заняття:

22) Який метод дозволяє учасникам діяти не від свого імені, а демонструвати поведінку та висловлювати почуття умовного персонажа?

23) Правила тренінгу:

24) Згідно з «Пірамідою навчання», найменш ефективним для навчання є наступний метод:

Закінчити тест