http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 18 35cfc5ffd4c63d4d3e395ba046a05dc1

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to get property of non-object

Filename: blocks/module_test.php

Line Number: 12

1) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • тиснути, нападати на опонента, дбати тільки про себе, поводитися зверхньо.
  • вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін,слухати і говорити, просити про допомогу, відмовлятися в разі потреби.
  • не висловлювати свою думку, постійно поступатися.

2) Встановіть відповідність:

  • Презентаційний компонент
  • Поведінковий компонент
  • Емоційний компонент
  • Соціально-психологічний компонент
  • Навчальний компонент
  • полягає в загальному емоційному стані дитини під час перебування у школі.
  • полягає в характеристиці місця особистості в системі офіційних та неофіційних стосунків.
  • відображає, як дитина дотримується правил поведінки в навчальному закладі, відповідає загальноприйнятим нормам.
  • полягає в ознайомленні дітей та їх батьків з особливостями організації навчально-виховного процесу, специфікою та особливостями діяльності навчального закладу.
  • полягає в успішності учня у навчальній діяльності.

3) Різні впливи, які викликають стрес, називаються:

4) Оберіть ознаки, які характеризують справжню дружбу

5) При високому рівні розвитку емпатії людина:

6) Оберіть порядок стадій розвитку конфліктної ситуації:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • виникнення конфліктної ситуації
  • усвідомлення конфлікту
  • завершення конфлікту
  • ескалація конфлікту
  • початок відкритого протистояння

7) Оберіть чинники впливу на розвиток емпатії:

8) Якщо молодший учень став жертвою булінґу, він повинен:

9) Метою компоненти навчання життєвих навичок є:

10) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

11) Допоміжними вправами тренінгового заняття є:

12) На уроках з розвитку життєвих навичок:

13) Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є:

14) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що позитивне мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин:

15) Реакція організму на будь-які зміни внутрішнього або зовнішнього середовища - це:

16) Як можна охарактеризувати латеральне мислення:

17) Чи правильним є твердження, що іноді дисморфобія у підлітків супроводжується високим ризиком самогубств:

18) Денис вважає себе дуже талановитим співаком, тому для нього стало несподіванкою, передостаннє місце в районному конкурсі талантів. Хлопець пояснює це тим, що судді поставилися до нього упереджено і підіграли іншим учасникам. Яку самооцінку має хлопчик?

19) Оберіть правильні варіанти відмови, щоб при цьому зберегти стосунки:

20) Оберіть всі складові емоційного інтелекту:

21) Позначте приклади складних рішень:

22) Встановіть відповідність:

  • Психологічна інкапсуляція
  • Сімейна та групова ізоляція
  • Соціальна дезорієнтація
  • намагається включитися в життя суспільства, але через неадекватне сприйняття соціальних норм не в змозі це зробити
  • замикання в сім'ї або групі однолітків
  • дитина повністю замикається в собі

23) Оберіть стратегії, за допомогою яких можна генерувати рішення:

24) Учні найактивніше експериментують із психоактивними речовинами (переважно тютюном і алкоголем) у:

25) Програми з розвитку життєвих навичок допомагають:

26) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з середнім рівнем розвитку емпатії:

27) Оберіть ознаки пасивної поведінки:

28) Право людини самостійно вирішувати питання, що стосуються її особистості – це потреба в:

29) Колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама та ЗМІ:

30) Люди, з якими встановлюються найбільш довірливі стосунки - це:

31) Оберіть із переліку тем програмового змісту 1 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

32) «Я хороший, бо у мене багато друзів»,- це найімовірніше є думкою:

33) Самооцінка – це:

34) Після переселення з Луганської області у Яни пропав інтерес до школи і вона боїться розлучатися з батьками. Як ви думаєте, Яна:

35) Стіни тренінгового кабінету мають бути:

36) Емоційна реакція людини на травмуючі події, це:

37) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

38) Встановіть відповідність між видами емпатії та їх визначеннями:

  • Емоційна
  • Когнітивна
  • Поведінкова
  • проявляється як здатність передбачати психологічні реакції іншого в конкретних ситуаціях
  • виражається у здатності до альтруїстичної поведінки на користь іншої людини, спрямованої на поліпшення її емоційного стану
  • базується на інтелектуальних процесах: здатності інтенсивно проаналізувати інформацію про співрозмовника, готовність зрозуміти і прийняти його точку зору, а також здатності передбачити його психологічні реакції в конкретних ситуаціях

39) Центр задоволення та заохочення знаходиться у:

40) Встановіть відповідність:

  • Факт
  • Висновок
  • перевірене твердження.
  • умовивід з декількох суджень шляхом встановлення логічного зв’язку між ними.

41) Виразне, визначене, сильне, глибоке, тривале, усвідомлене емоційне переживання – це:

42) Оберіть ознаки інтерактивних методів:

43) «Ціле більше, ніж сума окремих частин» - це стосується:

44) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

45) Відповідаючи конфліктогеном на кофліктоген, люди:

46) Правила тренінгу:

47) Позначте те, чого варто уникати при спілкуванні:

48) Оберіть із переліку тем програмового змісту 6 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

49) Оберіть те, що є бар’єрами при спілкуванні:

50) Встановіть відповідність:

  • S (space)
  • T (take turns)
  • E (eye contact)
  • P (polite)
  • S (stay on topic)
  • це правило, яке вимагає говорити по черзі, адже спілкування — рівноправний процес, в якому кожен повинен мати можливість висловитися.
  • це ввічлива, приязна та відкрита манера спілкування, яка є надзвичайно привабливою.
  • необхідність встановлення зорового контакту, який сприяє ефективній комунікації.
  • це поняття про особистий простір, в якому людина почувається комфортно при контактах з різними людьми.
  • вимагає залишатися в темі (не змінювати її), доки триває обговорення.
Закінчити тест

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: existing_tests_ids

Filename: controllers/main.php

Line Number: 313

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to get property of non-object

Filename: controllers/main.php

Line Number: 362