http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 83a3aaee53b21d7104169adb1181f40b

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

1) При високому рівні розвитку емпатії людина:

2) Негативізм у спілкуванні з дорослими є актуальною проблемою у:

3) Оберіть правильні твердження:

4) Позначте те, чого варто уникати при спілкуванні:

5) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • «прилаштування поруч».
  • «прилаштування зверху».
  • «прилаштування знизу».

6) Який метод дає змогу за короткий час зібрати максимальну кількість різних думок?

7) Оберіть завдання освіти на ХХІ століття, яке набуває особливого значення в умовах збройного конфлікту в Україні:

8) Встановіть відповідність:

  • Розуміння
  • Критичний аналіз
  • Зосередження
  • Запам'ятовування
  • це процес відокремлення фактів від суджень, оцінка обґрунтованості зроблених суджень і висновків.
  • процес розшифровки повідомлень, тобто усвідомлення їх смислу.
  • це концентрація уваги на тому, що і як повідомляють одне одному співрозмовники.
  • це процес накопичення отриманих від співрозмовника даних з метою подальшого їх відтворення.

9) Стрес – це:

10) Що може бути ознакою дезадаптації у п’ятому класі:

11) Центр задоволення та заохочення знаходиться у:

12) Встановіть відповідність:

  • Курс «Вчимося жити разом» для 1-9-х класів впроваджується
  • Курс «Вчимося жити разом» для 10 (11)-го класу впроваджується
  • у рамках предмету «основи здоров’я».
  • у рамках виховних годин.

13) «Комунікація, кооперація, компроміс» - це складові формули:

14) Оберіть види стресу:

15) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:

16) Встановіть відповідність між видами емпатії та їх визначеннями:

  • Емоційна
  • Когнітивна
  • Поведінкова
  • виражається у здатності до альтруїстичної поведінки на користь іншої людини, спрямованої на поліпшення її емоційного стану
  • проявляється як здатність передбачати психологічні реакції іншого в конкретних ситуаціях
  • базується на інтелектуальних процесах: здатності інтенсивно проаналізувати інформацію про співрозмовника, готовність зрозуміти і прийняти його точку зору, а також здатності передбачити його психологічні реакції в конкретних ситуаціях

17) Якщо молодший учень став жертвою булінґу, він повинен:

18) Виконавцем компоненти психосоціальна підтримка проекту «Вчимося жити разом» є:

19) Метою компоненти психосоціальної підтримки є:

20) Який з компонентів міжособистісного спілкування характеризує міміку, жестикуляцію, мову і дії, які виражають ставлення людини до інших людей або групи?

21) Учні починають реалістичніше оцінювати дорослих, у них може з'явитися критичне ставлення до вчителя у:

22) Люди типу «Ph» реагують і борються зі стресом за допомогою:

23) Організований процес формулювання і захисту своїх позицій щодо конкретної проблеми двома чи більше учасниками - це:

24) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

25) Денис вважає себе дуже талановитим співаком, тому для нього стало несподіванкою, передостаннє місце в районному конкурсі талантів. Хлопець пояснює це тим, що судді поставилися до нього упереджено і підіграли іншим учасникам. Яку самооцінку має хлопчик?

26) Яке розташування учнів найкраще підходить для проведення інтерактивних занять:

27) Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікт - це:

28) Оцінка особистістю самої себе, своїх якостей, можливостей і місця серед інших людей - це:

29) Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є:

30) Оберіть із переліку тем програмового змісту 7 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

31) Оберіть навчальні зони тренінгового кабінету:

32) Схильність до ризикованої поведінки у молодому віці пояснюється:

33) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:

34) Встановіть відповідність:

  • Знання
  • Ставлення
  • Навички
  • психологічні установки, які визначають те, що подобається чи не подобається, що є вартим чи не вартим уваги.
  • спроможність самоорганізувати своє життя у здоровий і продуктивний спосіб.
  • інформація, необхідна для розуміння впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на здоров’я, поведінку і спосіб життя.

35) Правила тренінгу:

36) Оцінювання ефективності тренінгу здійснюють шляхом:

37) З'єднання речей в єдине ціле - корисне і функціонуюче - це:

38) Як можна охарактеризувати латеральне мислення:

39) Оберіть складові навичок співпереживання:

40) Встановіть відповідність:

  • S (space)
  • T (take turns)
  • E (eye contact)
  • P (polite)
  • S (stay on topic)
  • це ввічлива, приязна та відкрита манера спілкування, яка є надзвичайно привабливою.
  • це правило, яке вимагає говорити по черзі, адже спілкування — рівноправний процес, в якому кожен повинен мати можливість висловитися.
  • вимагає залишатися в темі (не змінювати її), доки триває обговорення.
  • це поняття про особистий простір, в якому людина почувається комфортно при контактах з різними людьми.
  • необхідність встановлення зорового контакту, який сприяє ефективній комунікації.

41) Встановіть відповідність:

  • Презентаційний компонент
  • Поведінковий компонент
  • Емоційний компонент
  • Соціально-психологічний компонент
  • Навчальний компонент
  • полягає в характеристиці місця особистості в системі офіційних та неофіційних стосунків.
  • полягає в загальному емоційному стані дитини під час перебування у школі.
  • полягає в успішності учня у навчальній діяльності.
  • полягає в ознайомленні дітей та їх батьків з особливостями організації навчально-виховного процесу, специфікою та особливостями діяльності навчального закладу.
  • відображає, як дитина дотримується правил поведінки в навчальному закладі, відповідає загальноприйнятим нормам.
Закінчити тест