http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 2b67f031ac48968169cf6a5fca82f672

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

1) В умовах стресу психологічна адаптація людини відбувається, головним чином, за допомогою:

2) Встановіть відповідність:

  • Навички ефективного спілкування
  • Навички співпереживання
  • Навички поведінки в умовах тиску, погроз, дискримінації
  • активне слухання; вміння чітко висловлювати свою думку; вміння попросити про послугу, допомогу.
  • навички впевненої поведінки; вміння відстоювати свою позицію і відмовлятися від небезпечних пропозицій; протидія дискримінації.
  • здатність розуміти почуття, потреби і проблеми інших людей; вміння надати підтримку і допомогу.

3) Встановіть відповідність:

  • У першому класі
  • У другому класі
  • У третьому класі
  • самооцінка дитини найбільше залежить від стосунків з однолітками
  • самооцінка дитини найбільше залежить від оцінки вчителя
  • самооцінка дитини найбільше залежить від її успіхів у навчанні

4) Знайдіть відповідність між потребами людини (за А. Маслоу) і прикладами стресорів:

  • Самореалізація
  • Повага, самоповага
  • Безпека, захист
  • неможливість реалізувати своє покликання, займатися улюбленою справою.
  • несправедливе ставлення до людини або її близьких, крах кар'єри, неможливість реалізувати свої амбіції.
  • страх втратити роботу, провалитися на іспиті, страх смерті, побоювання несприятливих змін в особистому житті.

5) Рішення, на яку роботу влаштуватися відноситься до:

6) Ознаками ефективної комунікації є:

7) Результати вхідного та вихідного опитувань обробляються:

8) Оберіть те, що може зробити вчитель, щоб поліпшити самооцінку учнів:

9) Організований процес формулювання і захисту своїх позицій щодо конкретної проблеми двома чи більше учасниками - це:

10) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

11) Встановіть відповідності між способами контролю над стресом та їх складовими:

  • Фізичні
  • Інтелектуальні
  • Емоційні
  • Духовні
  • усвідомлення свого призначення або віра в безсмертя душі.
  • здоровий відпочинок, сон.
  • улюблена музика, прогулянка з домашнім улюбленцем.
  • планування часу, позитивне мислення.

12) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

13) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з середнім рівнем розвитку емпатії:

14) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

15) Потреба у фізичній близькості виникає раніше, ніж в емоційній частіше у:

16) Виконавцем компоненти навчання життєвих навичок проекту «Вчимося жити разом» є:

17) Встановіть відповідність:

  • Презентаційний компонент
  • Поведінковий компонент
  • Емоційний компонент
  • Соціально-психологічний компонент
  • Навчальний компонент
  • полягає в успішності учня у навчальній діяльності.
  • полягає в загальному емоційному стані дитини під час перебування у школі.
  • полягає в ознайомленні дітей та їх батьків з особливостями організації навчально-виховного процесу, специфікою та особливостями діяльності навчального закладу.
  • полягає в характеристиці місця особистості в системі офіційних та неофіційних стосунків.
  • відображає, як дитина дотримується правил поведінки в навчальному закладі, відповідає загальноприйнятим нормам.

18) Оберіть навчальні зони тренінгового кабінету:

19) Встановіть відповідність:

  • Курс «Вчимося жити разом» для 1-9-х класів впроваджується
  • Курс «Вчимося жити разом» для 10 (11)-го класу впроваджується
  • у рамках виховних годин.
  • у рамках предмету «основи здоров’я».

20) Програми з розвитку життєвих навичок допомагають:

21) Встановіть відповідність:

  • Розуміння
  • Критичний аналіз
  • Зосередження
  • Запам'ятовування
  • це концентрація уваги на тому, що і як повідомляють одне одному співрозмовники.
  • це процес накопичення отриманих від співрозмовника даних з метою подальшого їх відтворення.
  • це процес відокремлення фактів від суджень, оцінка обґрунтованості зроблених суджень і висновків.
  • процес розшифровки повідомлень, тобто усвідомлення їх смислу.

22) Право людини самостійно вирішувати питання, що стосуються її особистості – це потреба в:

23) Оберіть стратегії, за допомогою яких можна генерувати рішення:

24) Який метод дає змогу максимально підвищити активність і внесок кожного учасника?

25) Оберіть правильні твердження:

26) Оберіть приклади маніпуляцій:

27) Який вид булінґу найбільш поширений:

28) Метою компоненти психосоціальної підтримки є:

29) Зростання рівня агресії та насилля в учнівському середовищі є актуальною проблемою у:

30) Люди, з якими встановлюються найбільш довірливі стосунки - це:

31) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • «прилаштування знизу».
  • «прилаштування поруч».
  • «прилаштування зверху».

32) Позначте стилі поведінки, які найкраще обирати у більшості конфліктних ситуацій:

33) Що може бути ознакою дезадаптації у п’ятому класі:

34) Встановіть відповідність

  • Соціальні (міжперсональні) навички
  • Інтелектуальні навички
  • Емоційно-вольові навички
  • мотивації успіху; гартування волі; керування стресами.
  • самоусвідомлення і самооцінки; аналізу проблем і прийняття рішень; критичного і творчого рішення.
  • розв’язання конфліктів; розвитку дружніх стосунків; ефективного спілкування.

35) Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікт - це:

36) В яких випадках розміщення стільців колом не дуже зручне:

37) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

38) Пронумеруйте порядок дій батьків, які дізналися, що їх дитина стала жертвою булінґу:

  • 1)
  • 2)
  • 3)
  • 4)
  • звернутися з письмовою заявою до директора школи
  • дати зрозуміти дитині, що вона не винна і ви на її боці
  • написати заяву в поліцію
  • звернутися до класного керівника

39) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що в підлітковому віці на формування самооцінки найбільш суттєво впливають успішність спілкування з ровесниками, наявність дружніх і романтичних стосунків:

40) Оберіть із переліку тем програмового змісту 7 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

Закінчити тест