http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 40555fe6ae0177b1ef1e176095d39f75

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

1) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

2) Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікт - це:

3) Оберіть причини стресу у підлітків:

4) Оберіть вправи, які проводять у заключній частині тренінгового заняття:

5) До програм розвитку життєвих навичок необхідно залучати:

6) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

7) Метою компоненти психосоціальної підтримки є:

8) Рішення, на яку роботу влаштуватися відноситься до:

9) Оберіть правильні твердження:

10) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

11) Встановіть відповідність:

  • Складність процесу самовизначення, вибору майбутньої професії, ризики раннього початку статевого життя
  • Зниження мотивації до навчання, негативізм у спілкуванні з дорослими
  • Високий ризик «зриву адаптації»
  • Емоційна вразливість, зростання рівня агресії в учнівському середовищі
  • Масові експерименти з психоактивними речовинами
  • є актуальними проблемами шестикласників
  • є актуальними проблемами восьмикласників
  • є актуальними проблемами семикласників
  • є актуальними проблемами п’ятикласників
  • є актуальними проблемами дев’ятикласників

12) Завуальований психологічний тиск на людину з метою примусити її прийняти певне рішення чи виконати певну дію - це:

13) Оберіть ознаки «Я-повідомлень»:

14) Який рівень комунікації відповідає початку взаємостосунків (за Дж. Пауел ):

15) Які з наведених навичок не належать до життєвих навичок?

16) Оберіть ознаки словесного булінґу:

17) Правила тренінгу:

18) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що позитивне мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин:

19) Встановіть відповідність:

  • Права півкуля завершує спеціалізацію до
  • Ліва півкуля завершує спеціалізацію до
  • 9-10 років
  • 6-7 років

20) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.

21) Виконавцем компоненти навчання життєвих навичок проекту «Вчимося жити разом» є:

22) Дитина повністю замикається в собі, це ознака:

23) Спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків у:

24) Оберіть ознаки заниженої самооцінки у людини:

25) Для роботи в групах у класі мають бути:

26) Оберіть із переліку тем програмового змісту 1 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

27) Оберіть всі складові формули здорових стосунків:

28) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з недостатнім рівнем розвитку емпатії:

29) Оберіть основні критерії визначення успішності адаптації дитини до навчального закладу, які можуть бути застосовані і до адаптації дітей ВПО:

30) Встановіть відповідність

  • Вербальна комунікація
  • Невербальна комунікація
  • обмін невербальними сигналами, які супроводжують мовні повідомлення. Зазвичай невербальні сигнали (засоби) однаково інтерпретуються в даній культурі або даному мовному співтоваристві.
  • процес двостороннього мовного обміну інформацією. Мова - це сукупність слів і систем для їх використання, загальних для людей одного і того ж мовного співтовариства.

31) Ознаками ефективної комунікації є:

32) Навчання на основі розвитку життєвих навичок це…

  • Більше…
  • Менше…
  • орієнтації на знання, пасивності учнів, читання підручників
  • інтерактивних методик, кооперації та демократичності, урахування потреб і вікових особливостей учнів

33) Встановіть відповідності між віком і факторами найбільшого впливу на формування самооцінки людини:

  • В дошкільному віці
  • В молодшому шкільному віці
  • В підлітковому віці
  • В дорослому віці
  • співвідношення власних досягнень людини з її очікуваннями.
  • успішність спілкування з однолітками.
  • емоційна реакція значущих дорослих (батьків, бабусь, дідусів): ступінь їх любові і прийняття, увага до дитини.
  • успішність шкільного навчання і ставлення педагогів до дитини.

34) Пронумеруй методи згідно з «Пірамідою навчання», починаючи з найменш ефективного:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • лекція
  • практичні вправи
  • зорове і слухове сприйняття
  • демонстрація
  • групова дискусія
  • читання
  • навчання інших

35) Оберіть ознаки пасивної поведінки:

36) Схильність до ризикованої поведінки у молодому віці пояснюється:

37) Встановіть відповідність:

  • Курс «Вчимося жити разом» для 1-9-х класів впроваджується
  • Курс «Вчимося жити разом» для 10 (11)-го класу впроваджується
  • у рамках предмету «основи здоров’я».
  • у рамках виховних годин.

38) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

39) На прийняття рішень впливає:

40) Потреба в емоційній близькості виникає раніше, ніж у фізичній переважно у:

41) Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є:

42) Люди типу «S» реагують і борються зі стресом за допомогою:

Закінчити тест