http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 d3825e3c951191f166a93b76cc4b8aef

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

1) Визначте ознаки ефективного спілкування:

2) Курс «Вчимося жити разом» для 10 (11)-го класу впроваджується:

3) Який тип мислення іноді використовують, як синонім творчості:

4) Який вид булінґу найбільш поширений:

5) Метою компоненти психосоціальної підтримки є:

6) «Комунікація, кооперація, компроміс» - це складові формули:

7) Стресори – це:

8) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:

9) Оберіть приклади щоденних рішень:

10) Оберіть емоцію, яка має найбільший руйнівний вплив на людину та її стосунки з іншими:

11) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:

12) Оберіть стадію, на якій найкраще вирішувати конфлікти:

13) Відкладена та/або затяжна реакція на стресову подію чи ситуацію (короткочасну або тривалу) надзвичайно загрозливого чи катастрофічного характеру, це:

14) Який метод дозволяє учасникам діяти не від свого імені, а демонструвати поведінку та висловлювати почуття умовного персонажа?

15) «Я хороший, бо мене любить вчитель»,- це найімовірніше є думкою:

16) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що приятельські стосунки - це стосунки між однолітками, які мають спільні інтереси і захоплення, але не обов'язково глибокі емоційні зв'язки:

17) Правила тренінгу:

18) Оберіть ознаки завищеної самооцінки у людини:

19) Знайдіть відповідність між потребами людини (за А. Маслоу) і прикладами стресорів:

  • Фізіологічні
  • Естетичні
  • Когнітивні
  • нестача сну, сильний холод або сильна спека, розумова і фізична втома.
  • відсутність гармонії в житті, краси.
  • незадоволена потреба у знаннях, відсутність доступу до інформації.

20) Право людини на власні погляди, моральні принципи та фактичну наявність таких – це потреба в:

21) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:

22) Чи правильним є твердження, що іноді дисморфобія у підлітків супроводжується високим ризиком самогубств:

23) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

24) Деліквентна поведінка

25) Високий ризик «зриву адаптації» виникає у:

26) Виконавцем компоненти навчання життєвих навичок проекту «Вчимося жити разом» є:

27) Встановіть відповідність:

  • Знання
  • Ставлення
  • Навички
  • інформація, необхідна для розуміння впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на здоров’я, поведінку і спосіб життя.
  • психологічні установки, які визначають те, що подобається чи не подобається, що є вартим чи не вартим уваги.
  • спроможність самоорганізувати своє життя у здоровий і продуктивний спосіб.

28) Оберіть ознаки упевненої поведінки:

29) Відповідаючи конфліктогеном на кофліктоген, люди:

30) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

31) Оберіть вид емпатії, який базується на інтелектуальних процесах: готовність прийняти, зрозуміти точку зору свого співбесідника:

32) В умовах стресу психологічна адаптація людини відбувається, головним чином, за допомогою:

33) Встановіть відповідність:

  • При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є
  • Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є
  • права півкуля
  • ліва півкуля

34) Оберіть правильні варіанти відмови на неприйнятну пропозицію незнайомця:

35) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

36) Встановіть відповідність між рівнями розвитку емпатії:

  • Низький рівень
  • Середній рівень
  • Високий рівень
  • Відчуває яскравий емоційний відгук на переживання. Часто не відокремлює свої емоційні проблеми від проблем інших людей, однаково співпереживає близьким і стороннім людям
  • Не завжди здатний поділитися наболілої душевної проблемою. Розуміє емоційні метання інших людей, але вважає, що не слід виставляти свої почуття напоказ
  • Не вміє співпереживати, емоційно відгукуватися на почуття. Не розуміє вчинків, скоєних під впливом душевних поривів

37) Оберіть усі важливі функції комунікації:

38) На емоційно-вольові та інтелектуальні поділяють життєві навички:

39) Люди типу «Ph» реагують і борються зі стресом за допомогою:

40) Які з наведених навичок належать до життєвих?

41) Самооцінка – це:

42) Оберіть із переліку тем програмового змісту 6 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

43) Після переселення з Луганської області у Яни пропав інтерес до школи і вона боїться розлучатися з батьками. Як ви думаєте, Яна:

Закінчити тест