http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 9bc6ac9f2a25f6096e195a9311a402f2

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

1) Метою компоненти психосоціальної підтримки є:

2) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

3) Право людини на власні погляди, моральні принципи та фактичну наявність таких – це потреба в:

4) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з недостатнім рівнем розвитку емпатії:

5) Згідно з «Пірамідою навчання», найефективнішим є наступний метод:

6) Оберіть правильні варіанти відмови, щоб при цьому зберегти стосунки:

7) Позначте приклади складних рішень:

8) Оберіть ознаки пасивної поведінки:

9) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що розпускання чуток і пліток є формою булінґу:

10) Складність процесу самовизначення, вибору майбутньої професії стає актуальною проблемою у:

11) Виконавцем компоненти психосоціальна підтримка проекту «Вчимося жити разом» є:

12) Для роботи в групах у класі мають бути:

13) Які з наведених навичок відносяться до внутрішньоперсональних?

14) Оберіть із переліку тем програмового змісту 6 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

15) Коли предмет конфлікту є набагато важливішим для іншої сторони, ніж для вас, варто обрати такий спосіб розв’язання конфліктів, як:

16) Стіни тренінгового кабінету мають бути:

17) Оберіть стратегії, за допомогою яких можна генерувати рішення:

18) Спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків у:

19) Оберіть три категорії стосунків:

20) Встановіть відповідність:

  • Префронтальна кора головного мозку
  • Лімбічна система
  • відповідає за аналіз емоцій, містить центр задоволення та заохочення
  • відповідає за планування, всебічний аналіз ситуації та прийняття зважених рішень

21) Людина, яка невпевнена у собі, сором'язлива, нерішуча, надмірно обережна, занадто вимоглива до себе, легко піддається впливу інших людей самооцінка є:

22) Яке з даних тверджень ви вважаєте правильним?

23) Активне слухання включає в себе:

24) До програм розвитку життєвих навичок необхідно залучати:

25) Вхідне опитування проводиться з метою:

26) Оберіть причини стресу у підлітків:

27) Сильне емоційне напруження, яке заважає діяти, або триває занадто довго, виснажуючи організм - це:

28) Який метод дозволяє учасникам активно висувати свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні чи нелогічні?

29) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:

30) Коли людина визначає ситуацію як таку, що перевищує повсякденні енергетичні затрати і вимагає додаткових зусиль, вона використовує:

31) Курс «Вчимося жити разом» для 1-9-х класів впроваджується:

32) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

33) Впровадження життєвих навичок через всі предмети визнано:

34) Оберіть інтерактивні методи, які особливо ефективні для розвитку емпатії:

35) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:

36) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

37) Денис вважає себе дуже талановитим співаком, тому для нього стало несподіванкою, передостаннє місце в районному конкурсі талантів. Хлопець пояснює це тим, що судді поставилися до нього упереджено і підіграли іншим учасникам. Яку самооцінку має хлопчик?

38) Встановіть відповідність:

  • Презентаційний компонент
  • Поведінковий компонент
  • Емоційний компонент
  • Соціально-психологічний компонент
  • Навчальний компонент
  • полягає в загальному емоційному стані дитини під час перебування у школі.
  • полягає в успішності учня у навчальній діяльності.
  • полягає в ознайомленні дітей та їх батьків з особливостями організації навчально-виховного процесу, специфікою та особливостями діяльності навчального закладу.
  • полягає в характеристиці місця особистості в системі офіційних та неофіційних стосунків.
  • відображає, як дитина дотримується правил поведінки в навчальному закладі, відповідає загальноприйнятим нормам.

39) Визначте ознаки ефективного спілкування:

40) Встановіть відповідність:

  • Права півкуля завершує спеціалізацію до
  • Ліва півкуля завершує спеціалізацію до
  • 6-7 років
  • 9-10 років

41) «Я хороший, бо мене любить вчитель»,- це найімовірніше є думкою:

42) Дитина повністю замикається в собі, це ознака:

Закінчити тест