http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 8107a3d0a950f0e4504fc80f4495a199

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

1) До 6-7 років завершується спеціалізація:

2) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

3) Оберіть способи, якими самостійно можна розвинути емпатію в собі:

4) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

5) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:

6) Шкільний булінґ – це

7) Виконавцем компоненти психосоціальна підтримка проекту «Вчимося жити разом» є:

8) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

9) Згідно з «Пірамідою навчання», найефективнішим є наступний метод:

10) Найбільш небезпечним видом стресу для здоров'я є:

11) Оберіть ознаки заниженої самооцінки у людини:

12) Здатність мислити вільно, знаходити свіжі ідеї, оригінальні рішення, швидко пристосовуватися до змін і нових обставин - це:

13) В яких випадках розміщення стільців колом не дуже зручне:

14) Дитина повністю замикається в собі, це ознака:

15) Який метод дає змогу за короткий час зібрати максимальну кількість різних думок?

16) Оберіть емоції, які відносяться до астенічних:

17) Завуальований психологічний тиск на людину з метою примусити її прийняти певне рішення чи виконати певну дію - це:

18) Емоційний інтелект є підструктурою:

19) Міжперсональні навички - це:

20) Результати вхідного та вихідного опитувань обробляються:

21) Оберіть ключові завдання освіти на ХХІ століття, які сформулювало ЮНЕСКО:

22) Право людини на власні погляди, моральні принципи та фактичну наявність таких – це потреба в:

23) Встановіть відповідність:

  • Навички ефективного спілкування
  • Навички співпереживання
  • Навички поведінки в умовах тиску, погроз, дискримінації
  • активне слухання; вміння чітко висловлювати свою думку; вміння попросити про послугу, допомогу.
  • здатність розуміти почуття, потреби і проблеми інших людей; вміння надати підтримку і допомогу.
  • навички впевненої поведінки; вміння відстоювати свою позицію і відмовлятися від небезпечних пропозицій; протидія дискримінації.

24) Оберіть компоненти, які характеризують міжособистісні стосунки:

25) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

26) Оберіть правильну відповідь:

27) На уроках з розвитку життєвих навичок:

28) На прийняття рішень впливає:

29) Встановіть відповідність:

  • Хлопці -
  • Дівчата -
  • в більшості випадків потреба у фізичній близькості виникає раніше, ніж в емоційній
  • в більшості випадків потреба в емоційній близькості виникає раніше, ніж у фізичній

30) Коли даєш відсіч зловмисникам, можна обрати такий спосіб розв’язання конфліктів, як:

31) Оберіть причини стресу у підлітків:

32) Встановіть відповідність:

  • Розуміння
  • Критичний аналіз
  • Зосередження
  • Запам'ятовування
  • це процес відокремлення фактів від суджень, оцінка обґрунтованості зроблених суджень і висновків.
  • процес розшифровки повідомлень, тобто усвідомлення їх смислу.
  • це процес накопичення отриманих від співрозмовника даних з метою подальшого їх відтворення.
  • це концентрація уваги на тому, що і як повідомляють одне одному співрозмовники.

33) Встановіть відповідність:

  • Презентаційний компонент
  • Поведінковий компонент
  • Емоційний компонент
  • Соціально-психологічний компонент
  • Навчальний компонент
  • полягає в ознайомленні дітей та їх батьків з особливостями організації навчально-виховного процесу, специфікою та особливостями діяльності навчального закладу.
  • полягає в успішності учня у навчальній діяльності.
  • полягає в характеристиці місця особистості в системі офіційних та неофіційних стосунків.
  • відображає, як дитина дотримується правил поведінки в навчальному закладі, відповідає загальноприйнятим нормам.
  • полягає в загальному емоційному стані дитини під час перебування у школі.

34) Що може бути ознакою дезадаптації у п’ятому класі:

35) Курс «Вчимося жити разом» для 10 (11)-го класу впроваджується:

36) Оберіть із переліку тем програмового змісту 6 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

37) В умовах стресу психологічна адаптація людини відбувається, головним чином, за допомогою:

38) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що розпускання чуток і пліток є формою булінґу:

39) Учні найактивніше експериментують із психоактивними речовинами (переважно тютюном і алкоголем) у:

40) Оберіть правильні варіанти відмови, щоб при цьому зберегти стосунки:

41) Метою компоненти психосоціальної підтримки є:

42) Оберіть вид емпатії, який базується на інтелектуальних процесах: готовність прийняти, зрозуміти точку зору свого співбесідника:

43) Встановіть відповідність:

  • При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є
  • Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є
  • права півкуля
  • ліва півкуля

44) Оберіть ознаки, які характеризують справжню дружбу

Закінчити тест