http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 516df0f04aca5d09def8318ef604caf9

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

1) Як називається доповідь Жака Делора, в якій ЮНЕСКО сформулювала ключові завдання освіти на ХХІ століття:

2) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:

3) Сильне емоційне напруження, яке заважає діяти, або триває занадто довго, виснажуючи організм - це:

4) Оберіть приклади маніпуляцій:

5) Оберіть правильні варіанти відмови на неприйнятну пропозицію незнайомця:

6) Правила тренінгу:

7) Оберіть правильні твердження:

8) Ознаками ефективної комунікації є:

9) Деліквентна поведінка

10) Оберіть ознаки кібербулінґу:

11) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з недостатнім рівнем розвитку емпатії:

12) Оберіть компоненти проекту «Вчимося жити разом»:

13) Стан, в якому людина має суперечливі і взаємовиключні мотиви, цінності та цілі, з якими вона на даний момент не може впоратися - це:

14) При якій умові програми розвитку життєвих навичок матимуть найбільшу ефективність?

15) Життєві навички - це поєднання:

16) Встановіть відповідність:

  • Презентаційний компонент
  • Поведінковий компонент
  • Емоційний компонент
  • Соціально-психологічний компонент
  • Навчальний компонент
  • полягає в ознайомленні дітей та їх батьків з особливостями організації навчально-виховного процесу, специфікою та особливостями діяльності навчального закладу.
  • полягає в успішності учня у навчальній діяльності.
  • полягає в загальному емоційному стані дитини під час перебування у школі.
  • відображає, як дитина дотримується правил поведінки в навчальному закладі, відповідає загальноприйнятим нормам.
  • полягає в характеристиці місця особистості в системі офіційних та неофіційних стосунків.

17) Який з компонентів міжособистісного спілкування характеризує міміку, жестикуляцію, мову і дії, які виражають ставлення людини до інших людей або групи?

18) Людина, яка невпевнена у собі, сором'язлива, нерішуча, надмірно обережна, занадто вимоглива до себе, легко піддається впливу інших людей самооцінка є:

19) Як вчитель не повинен реагувати на прояви булінґу:

20) Для роботи в групах у класі мають бути:

21) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

22) Спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків у:

23) Встановіть відповідність:

  • Префронтальна кора головного мозку
  • Лімбічна система
  • відповідає за планування, всебічний аналіз ситуації та прийняття зважених рішень
  • відповідає за аналіз емоцій, містить центр задоволення та заохочення

24) Оберіть із переліку тем програмового змісту 6 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

25) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

26) Оберіть абревіатуру формули ефективного спілкування:

27) Чи правильним є твердження, що дисморфобія у підлітків не несе за собою ніяких серйозних наслідків:

28) Позначте приклади складних рішень:

29) Оберіть причини стресу у підлітків:

30) При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є:

31) «Комунікація, кооперація, компроміс» - це складові формули:

32) Які з наведених навичок належать до життєвих?

33) Програми з розвитку життєвих навичок необхідно починати впроваджувати:

34) Формула «Чутливість, синергія, інтуїція» найкраще описує поняття:

35) При високому рівні розвитку емпатії людина:

36) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

37) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

38) Курс «Вчимося жити разом» для 1-9-х класів впроваджується:

39) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

40) Метою компоненти навчання життєвих навичок є:

Закінчити тест