http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 860a94e8f50ed98f066f7fb4dfe5462e

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) На емоційно-вольові та інтелектуальні поділяють життєві навички:

2) На уроках з розвитку життєвих навичок:

3) Основні правила поведінки на тренінгу розробляються:

4) Оберіть правильні твердження:

5) Для роботи в групах у класі мають бути:

6) Згідно з «Пірамідою навчання», найменш ефективним для навчання є наступний метод:

7) Оберіть складові навичок ефективного спілкування

8) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

9) Встановіть відповідність:

  • Вимоги до навчально-методичних матеріалів
  • Вимоги до організації навчально­-виховного процесу
  • Вимоги до підготовки педагога
  • Знання принципів і теоретичних засад превентивної освіти та змісту впроваджуваного курсу (програми). Володіння інтерактивними методами викладання. Досвід практичного відпрацювання базових тренінгів за курсом (програмою).
  • Заняття проводить підготовлений педагог. Є приміщення, що підходить для застосовання інтерактивних методів навчання. Здійснюється підготовка волонтерів для допомоги вчителю та проведення роботи серед однолітків за методом «рівний — рівному».
  • Містять тематику, відповідну до віку. Враховують природні потреби учнів. Зміст підручників та посібників наближено до реального життя.

10) Оберіть навчальні зони тренінгового кабінету:

11) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.

12) Результати вхідного та вихідного опитувань обробляються:

13) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок.
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання.

14) Життєві навички - це поєднання:

15) Встановіть відповідність

  • Соціальні (міжперсональні) навички
  • Інтелектуальні навички
  • Емоційно-вольові навички
  • розв’язання конфліктів; розвитку дружніх стосунків; ефективного спілкування.
  • мотивації успіху; гартування волі; керування стресами.
  • самоусвідомлення і самооцінки; аналізу проблем і прийняття рішень; критичного і творчого рішення.

16) В якій частині тренінгового заняття проводяться мозкові штурми, інтерактивні презентації, виконання проектів, відпрацювання навичок:

17) Який метод дозволяє учасникам діяти не від свого імені, а демонструвати поведінку та висловлювати почуття умовного персонажа?

18) При якій умові програми розвитку життєвих навичок матимуть найбільшу ефективність?

19) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:

20) Який метод дає змогу максимально підвищити активність і внесок кожного учасника?

21) Які з наведених навичок не належать до життєвих навичок?

22) Кожна інтерактивна вправа на тренінгу має завершуватися:

23) Встановіть відповідність:

  • Рольова гра
  • Мозковий штурм
  • Аналіз історій і ситуацій
  • - неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації.
  • - детальний розбір реальної або вигаданої історії, в якій описано, що сталося в житті конкретної людини, групи людей, родини, школи чи громади.
  • - метод опитування, за якого приймаються будь-які відповіді учасників щодо обговорюваної теми.

24) Учитель на тренінгу відіграє роль:

Закінчити тест