http://llt.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 3d451d55a2a112bdbc25b0bf5ca11022

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) Встановіть відповідність:

  • Факт
  • Висновок
  • умовивід з декількох суджень шляхом встановлення логічного зв’язку між ними.
  • перевірене твердження.

2) Оберіть порядок стадій розвитку конфліктної ситуації:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • початок відкритого протистояння
  • усвідомлення конфлікту
  • виникнення конфліктної ситуації
  • ескалація конфлікту
  • завершення конфлікту

3) Денис вважає себе дуже талановитим співаком, тому для нього стало несподіванкою, передостаннє місце в районному конкурсі талантів. Хлопець пояснює це тим, що судді поставилися до нього упереджено і підіграли іншим учасникам. Яку самооцінку має хлопчик?

4) Оберіть всі види емпатії:

5) Встановіть відповідності між віком і факторами найбільшого впливу на формування самооцінки людини:

  • В дошкільному віці
  • В молодшому шкільному віці
  • В підлітковому віці
  • В дорослому віці
  • успішність шкільного навчання і ставлення педагогів до дитини.
  • успішність спілкування з однолітками.
  • емоційна реакція значущих дорослих (батьків, бабусь, дідусів): ступінь їх любові і прийняття, увага до дитини.
  • співвідношення власних досягнень людини з її очікуваннями.

6) Парамова – це елемент:

7) Реакція організму на будь-які зміни внутрішнього або зовнішнього середовища - це:

8) Помірне емоційне напруження, яке мобілізує всі сили організму і не призводить до зниження рівня психологічної рівноваги - це:

9) Оберіть емоцію, яка виникає коли діємо всупереч тому, що вважаємо правильним, справедливим, або коли наші вчинки мають негативні наслідки:

10) Оберіть чинники впливу на розвиток емпатії:

11) Який тип мислення іноді використовують, як синонім творчості:

12) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з середнім рівнем розвитку емпатії:

13) Пронумеруйте порядок дій батьків, які дізналися, що їх дитина стала жертвою булінґу:

  • 1)
  • 2)
  • 3)
  • 4)
  • звернутися з письмовою заявою до директора школи
  • написати заяву в поліцію
  • дати зрозуміти дитині, що вона не винна і ви на її боці
  • звернутися до класного керівника

14) Шкільний булінґ – це

15) Люди, з якими встановлюються найбільш довірливі стосунки - це:

16) Оберіть приклади щоденних рішень:

17) Оберіть правильні варіанти відмови на неприйнятну пропозицію незнайомця:

18) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що певний рівень самооцінки є вродженою характеристикою:

19) Оберіть ознаки упевненої поведінки:

20) Оберіть «Я-повідомлення»:

21) Емпатія – це:

22) Зіткнення людей з різними поглядами, цілями і характерами, яким складно знаходити спільну мову одне з одним - це:

23) Як вчитель не повинен реагувати на прояви булінґу:

24) Які є види булінґу:

25) Яке з даних тверджень ви вважаєте правильним?

26) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що позитивне мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин:

27) Який з компонентів міжособистісного спілкування характеризує міміку, жестикуляцію, мову і дії, які виражають ставлення людини до інших людей або групи?

28) Оберіть причини стресу у підлітків:

29) Оберіть ознаки фізичного булінґу:

30) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін,слухати і говорити, просити про допомогу, відмовлятися в разі потреби.
  • тиснути, нападати на опонента, дбати тільки про себе, поводитися зверхньо.
  • не висловлювати свою думку, постійно поступатися.

31) З'єднання речей в єдине ціле - корисне і функціонуюче - це:

32) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

33) Яких змін може зазнати інформація під час спілкування?

34) Оберіть наслідки шкільного булінґу для жертви:

35) Настрій – це:

36) Оберіть емоції, які відносяться до астенічних:

37) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

38) Оберіть ознаки заниженої самооцінки у людини:

39) «Ціле більше, ніж сума окремих частин» - це стосується:

40) Визначте ознаки ефективного спілкування:

41) Здорові стосунки – це коли люди:

42) Встановіть відповідність:

  • S (space)
  • T (take turns)
  • E (eye contact)
  • P (polite)
  • S (stay on topic)
  • це ввічлива, приязна та відкрита манера спілкування, яка є надзвичайно привабливою.
  • це правило, яке вимагає говорити по черзі, адже спілкування — рівноправний процес, в якому кожен повинен мати можливість висловитися.
  • необхідність встановлення зорового контакту, який сприяє ефективній комунікації.
  • вимагає залишатися в темі (не змінювати її), доки триває обговорення.
  • це поняття про особистий простір, в якому людина почувається комфортно при контактах з різними людьми.

43) Встановіть відповідність між ознаками емоційного вигорання:

  • Фізичні
  • Емоційні
  • Інтелектуальні
  • втрата енергії, хронічна втома, часті і тривалі простудні захворювання, головні болі, проблеми зі сном, порушення травлення, різка втрата або збільшення ваги, «повернення» до минулих захворювань.
  • нав'язливі думки, негативне (песимістичне мислення), проблеми з концентрацією уваги, вираженням думок, зниження працездатності.
  • дратівливість, посилені або ослаблені реакції, безпорадність, депресія.

44) При середньому рівні розвитку емпатії людина:

45) На прийняття рішень впливає:

46) Найбільш небезпечним видом стресу для здоров'я є:

47) В яких країнах прийнято більше стримувати прояви емоцій?

48) Оберіть всі складові емоційного інтелекту:

49) Який рівень комунікації відповідає початку взаємостосунків (за Дж. Пауел ):

50) Чи правильне твердження, що самооцінка - це оцінка особистістю інших людей, їх можливостей і якостей:

Закінчити тест